Apne Ehsaas Se Choo Kar Mujhe Sandal Kar Do


Mukammal Kar Do
 
اپنے احساس سے چھو کر مجھے صندل کر دو
مَیں کہ صدیوں سے ادھورا ہوں مکمل کر دو

نہ تمہیں ہوش رہے اور نہ مجھے ہوش رہے
اِس قدر ٹوٹ کے چاہو، مجھے پاگل کردو

تم ہتھیلی کو مرے پیار کی مہندی سے رنگو
اپنی آنکھوں میں مرے نام کا کاجل کر دو

اس کے سائے میں مرے خواب دھک اُٹھیں گے
میرے چہرے پہ چمکتا ہوا آنچل کر دو

دُھوپ ہی دُھوپ ہوں میں ٹوٹ کے برسو مجھ پر
اِس قدر برسو میری رُوح میں جَل تھَل کر دو

جیسے صحرائوں میں ہر شام ہوا چلتی ہے
اس طرح مجھ میں چلو اور مجھے تھَل کر دو

تم چھپا لو مرا دِل اوٹ میں اپنے دِل کی
اور مجھے میری نگاہوں سے بھی اوجھل کر دو

مسئلہ ہوں تو نگاہیں نہ چُرائو مُجھ سے
اپنی چاہت سے توجہ سے مجھے حَل کر دو

اپنے غم سے کہو ہر وقت مرے ساتھ رہے
ایک احسان کرو اس کو مُسلسل کر دو

مجھ پہ چھا جائو کسی آگ کی صورت جاناں
.....اور مری ذات کو سوکھا ہوا جنگل کر دو


Apne Ehsaas Se Choo Kar Mujhe Sandal Kar Do
Main K Sadyon Se Adhoora Hoon Mukammal Kar Do

Na Tumhe Hosh Rahe, Aur Na Mujhe Hosh Rahe
Is Qadar Toot K Chaaho, Mujhe Pagal Kar Do

Tum Hatheli Ko Mere Piyar Ki Mehndi Se Rango
Apni  Aankhon Mein, Mere Naam Ka Kajal Kar Do

Is K Saeye MEin Mere Khuwaab Dehak Uthain Gay
Mere Chehray Pay Chamakta Hua Aanchal Kar Do

Dhoop He Dhoop Hoon Main, Toot K Barso Mujh Par
Is Qader Barso Meri Rooh Main Jal Thal Kar Do

Jese Sehra’on  Main Har Shaam Hawa Chalti Hai
Is Tarah Mujh Main Chalo Aur Mujhe Thall Kar Do

Tum Chupa Lo Mera Dil Oat Main Apne Dil Ki
Aur Mujhe Meri Nighaon Se Bhi Ojhall Kar Do

Mas’ala  Hoon Tou Nighein Na Churao Mujh Se
Apni Chahat Se Tawajjah Se Mujhe Hal Kar Do

Apne Gham Se Kaho, Har Waqt Mere Sath Rahe
Aik Ehsaan Karo, Is Ko Musalsal Kar Do

Mujh Pay Chhaa Jao Kisi Aag Ki Soorat Janaa
Aur Meri Zaat Ko Sookha Hua Jungle Kar Do....


 Please Do Click g+1 Button If You Liked The Post  & Share It


Comments

Post a Comment

Thanks For Nice Comments.