Tum Mere Ho K Raho.......


Ab mere Sirf Mere Ho

میرے ہو کر رہو 

    اپنی خاطر جگے ہو، سوئے ہو
    اپنی خاطر ہنسے ہو، روئے ہو
    کس لیئے آج کھوئے کھوئے ہو
    تم نے آنسو بہت پیئے اپنے
    تم بہت سال رہ لیئے اپنے
    اب میرے، صرف میرے ہو کر رہو

    حسن ہی حسن ہو، ذہانت ہو
    عشق ہوں میں، تو تم میری محبت ہو
    تم مری بس مری امانت ہو
    جی لیئے،جس قدر جیئے اپنے
    تم بہت سال رہ لیئے اپنے
    اب میرے ، صرف میرے ہو کر رہو

    رہتے ہو رنج وغم کے اندھیروں میں
    دُکھ کے، آسیب کے بسیروں میں
    کیسے چھوڑوں تمہیں اندھیروں میں
    تم کو دے دوں گا سب دیئے اپنے
    تم بہت سال رہ لیئے اپنے
    اب میرے ، صرف میرے ہو کر رہو

    تم ازل سے دُکھوں کے ڈیرے ہو
    چاہے خود کو غموں سے گھیرے ہو
    جب سے پیدا ہوئے ہو میرے ہو
    آج کھولیں گے لب سیئے اپنے
    تم بہت سال رہ لیئے اپنے
    اب میرے ، صرف میرے ہو کر رہو

    اب مجھے اپنے درد سہنے دو
    دل کی ہر بات دل سے کہنے دو
    مری بانہوں میں خود کو بہنے دو
    مدتوں غم خود سیئے اپنے
    تم بہت سال رہ لیئے اپنے
    اب میرے ، صرف میرے ہو کر رہو

 Mere Ho K Raho

Apni Khatir Jagey Ho Soye Ho
Apni Khatir Hansey Ho Roye Ho
Kis Liye, Aaj Khoye Khoye Ho
Tum Ne Ansoo Bohat Piye Apne
Tum Bohat Saal Reh Liye Apne
Ab Mere, Sirf Mere Ho K Raho

Husn He Husn Ho, Zahnat Ho
Ishq Hon Main,Tou Tum Meri Mohabbat Ho
Tum Meri Bus Meri Amanat Ho
Jee Liye, Jis Qader Jiye Apne
Tum Bohat Saal Reh Liye Apne
Ab Mere Sirf Mere Ho K Raho

Rehte Ho Ranj-O-Gham K Gheron Main
Dukh K, Aasaib K Basairon Main
Kaise Choroon Tumeh Andhero Main
Tum Ko De Donga Sub Diye Apne
Tum Bohat Saal Reh Liye Apne
Ab Mere Sirf Mere Ho K Raho


Tum Azal Se Dokhon K Dairey Ho
Chahe Khud Ko Ghamon Se Ghaire Ho
Jub Se Paida Hoye Ho Mere Ho
Aaj Kholen Gay Lab Siye Apne
Tum Bohat Saal Reh Liye Apne
Ab Mere, Sirf Mere Ho K Raho

Aab Mujhe Apne Dard Sehne Do
Dil Ki Har Baat Dil Se Kehne Do
Meri Baahon Main Khud Ko Behne Do
Muddaton Zakham Khud Siye Apne
Tum Bohat Saal Reh Liye Apne
Ab Mere Sirf Mere Ho K Raho
Tum Bohut Saal Reh Liye Apne
Aab Mere Sirf Mere Ho K Raho........


Please Do Click g+1 Button If You Liked The Post  & Share It


Comments