Meri Zindagi Tou Firaaq Hay..



میری زندگی تو فراق ہے، وہ ازل سے دل میں مکیں سہی
وہ نگاہِ شوق سے دور ہیں، رگِ جاں سے لاکھ قریں سہی

ہمیں جان دینی ہے ایک دن، وہ کسی طرح ہو کہیں سہی
ہمیں آپ کھینچئے وار پر، جو نہیں کوئی تو ہمیں سہی

سرِ طور ہو سرِ حشر ہو، ہمیں انتظار قبول ہے
وہ کبھی ملیں، وہ کہیں ملیں، وہ کبھی سہی وہ کہیں سہی

نہ ہو ان پہ میرا جو بس نہیں، کہ یہ عاشقی ہے ہوس نہیں
میں انھی کا تھا میں انھی کا ہوں،وہ میرے نہیں تو نہیں سہی

مجھے بیٹھنے کی جگہ ملے، میری آرزو کا بھرم رہے
تیری انجمن میں اگر نہیں، تیری اجنمن کا قریں سہی

تیرا در تو ہمکو نہ مل سکا، تیری رہگزر کی زمیں سہی
ہمیں سجدہ کرنے سے کام ہے، جو وہاں نہیں تو یہیں سہی

میری زندگی کا نصیب ہے، نہیں دور مجھ سے قریب ہے
مجھے اسکا غم تو نصیب ہے، وہ اگر نہیں تو نہیں سہی

جو ہو فیصلہ وہ سنائیے، اسے حشر پہ نہ اٹھایئے
جو کریں گے آپ ستم وہاں وہ ابھی سہی، وہ یہیں سہی

اسے دیکھنے کی جو لو لگی، تو قتیل دیکھ ہی لیں گے ہم
وہ ہزار آنکھ سے دور ہو، وہ ہزار پردہ نشیں سہی



Meri Zindagi Tou Firaaq Hay, Woh Azal Se Dil Men Makeen Sahi
Wo Nigha-e-Shoq Se Door Hen, Rag-e-Jan Se Lakh Qareen Sahi,

Hame Jaan Deni Hay Ak Din, Wo Kisi Tarha Wo Kahin Sahi
Hame Ap Khainchye Daar Par, Jo Nahi Koi Tou, Hamee Sahi,

Sar-e-Toor Ho Sar-e-Hasher Ho, Hame Intazar Qubool Hay
Wo Kabhi Milen, Wo Kahin Milen, Wo Kabhi Sahi, Wo Kahin Sahi,

Na Ho Un Pe  Mera Jo Bas Nahi, K Ye Aashqi Hay Hawas Nahi
Men Unhi Ka Tha, Men Unhi Ka Hoon, Wo Mere Nahi Tou Nahi Sahi,

Mujhe Baithny Ki Jagha Milay, Meri Aarzoo Ka Bharam Rahey
Teri Anjuman Men Agar Nahi, Teri Anjuman K Qareen Sahi

Tera Dar Tou Hum Ko Na Mil Saka, Teri Rahguzar Ki Zameen Sahi
Hame Sajda Karne Se Kaam Hay, Jo Wahan Nahi Tou Yahan Sahi

Meri Zindagi Ka Naseeb Hay, Nahi Door Mujh Se Qareeb Hay
Mujhe Uska Gham Tou Naseeb Hay, Wo Agar Nahi Tou Nahi Sahi,

 Jo Ho Faisla Wo Sunaeiye, Isay Hashar Pe Na Uthaeiye
Jo Karen Ge Ap Sitam Wahan, Wo Abhi Sahi Wo Yahin Sahi,

Usay Dekhne Ki Jo Lou Lagi, Tou Qateel Dekh Hi Len Ge Hum
 Wo Hazaar Aankh Se Door Ho, Wo Hazaar Parda Nasheen Sahi,..





 Please Do Click g+1 Button If You Liked The Post  & Share

Comments